dinsdag 24 april 2012

Review: Essence eyeliner pen

Vandaag review ik voor jullie een product van het welbekende budgetmerk Essence. Ik heb een aantal producten van Essence en deze beviel mij erg goed, vandaar deze review.

De essence eyeliner pen zit in een zwart soort pen-achtig omhulsel. De eyeliner pen is extra longlasting zoals op de verpakking staat. De eyeliner belooft een precisie lijn, een intense en extra longlasting kleur en dat de eyeliner smudge-proof is. De eyeliner pen kost €2,49. Een zacht prijsje, zoals we gewend zijn. 
Op naar de foto's!
 De huls van de eyeliner licht lekker in de hand en is niet zwaar. 

 Dit spreekt voor zich. 


Een precies kwastje waarmee je een heel precies lijntje kan trekken. Ik heb deze eyeliner pen ook gebruikt voor het ' Big winged eyeliner' artikel gebruikt in combinatie met mijn MNY zwarte oogpotlood. Dat maakt de eyeliner net iets intenser dan hij al is. Erg mooi effect!
Dit zijn de swatches erg donker en goed zwart. Met onder de rechter nog het MNY oogpotlood. Je ziet dat die net even iets donkerder en intenser is. 


Simpel, mascara, eyeliner pen zonder potlood eronder, wenkbrauwpotlood. 

Wat vinden/denken jullie van deze budget-proof eyeliner pen?

Tot morgen!!
loves Jesse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten